Oj nu var det längesen..

Äntligen får jag till det att blogga lite.
Mycket har hänt sen sist (typ 4 dagar)
När jag var på väg hem från mormor
efter ogräsrensning så ringde mobilen.
Det var från ett jobb jag har sökt. Jag blev
kallad till intervju, äntligen!

Åkte upp dagen efter och träffade dem ( i sthlm)
Idag ringde dem o sa att jag var tillbakakallad,
dom ville träffa mig igen. Nåt bra måste jag
ha gjort. Håll tummarna för mig nu att jag får
jobbet, skulle underlätta så mycket.

Det är ett bra jobb också, som undersköterska/ barnskötare
på en förskola på östermalm. Jag ska ta hand om en liten
flicka som har diabetes (om jag får jobbet) hjälpa till att
underlätta hennes dagar med allt vad det innebär.

Jäklar vad glad jag är, efter många " Nej tyvärr, platsen är redan tillsatt"
så går det äntligen min väg. Ska inte ta ut för mycket i förskott, men hoppas
måste man få göra...

Nu: Fika på stan Inatt: Jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback