Nyss ätit frukost

Klockan är 14.15 och jag har precis ätit lite frukot.
Om ca: 45 minuter ska jag åka o kolla på min goda vän
Fredrik som ska spela fotboll mot ett jönköpingslag.
Ni anar inte hur längesen det var jag träffade honom,
med våran tajming så är det bästa sättet att träffas när
han spelar fotboll.

Jag o Fredrik hittade varandra i gymnasiet. Han är och kommer
nog alltid vara en av mina allra närmaste vänner. Vi kan verkligen
prata om allt och ibland är det skönt att få en killes åsikt om vissa
situationer i livet, framförallt om andra killar.

Även om han är en grabbig grabb som spelar fotboll och jag är
en tjejig tjej som använder massa läppglans så har vi hittat varandra.
Sen om det är att jag är lite butch eller han väldigt girly det lämnar vi
osagt :)

Nu: Fotboll Senare: Jobb inatt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback