Magnus examensfest

Jag har inte berättat nåt här om den för han brukar läsa ibland.
I lördags hade vi en överraskningsfest för min Magnus.
Förra helgen tog han examen som byggingenjör och jag är så stolt.

Jag fick en superbra idé och ringde hans syrra. Vi kom fram till att
en överraskningsfest på Kråmö var det bästa o så blev det.
Det var en jättetrevlig och mysig kväll med Magnus närmaste.
Vi skålade, grillade, körde femkamp, bastade och badade.

Kommer aldrig glömma Manges min när han fattade att festen
var för honom, han blev chockad, men det var det värt =)

Här kommer lite bilder.

Vi står nervöst och väntar på M


Oscar håller koll när han kommer, gör tecken till oss när han är på väg :)


En glad men förvånad Mange gör entre. Han trodde han skulle hjälpa sin
pappa med att lyfta lite stockar =) Så lurad..


Mange hälsar på sina gäster


Jag o svärfar posar båda med snus i munnen.


Presentöppning på g, han fick en klocka av mig


Jag o älskling (du är så lurad)


Dags för luftgevär ( Jag VANN!) haha


Grillning vid havet, finns det något bättre?


Kvällen avslutades inne i stora stugan med taktlekar m.m.
Själv kom jag i säng vid 1.00. En lyckad kväll måste jag säga själv.

Jag är så stolt över Manges kämpande som har lett till ett arbete.
Han förtjänade denna kväll, inte behöva tänka på så mycket mer
än att komma dit. Grattis älskling till examen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback