I´m up

Jag vaknade för ca: 1, 5 timmar sen. Sovit gott hela förmiddan.
Förutom när alla ringer, hemtelefonen har ringt hur många ggr som helst.
När jag klev upp så kollade jag på nummerdisplayen, bara en massa
j*vla telefonförsäljare. Jäklar vad sur jag blev. Jag ska anmäla mig nu
på det där att telefonförsäljare inte kan ringa en. Spärrlinjen tror jag det heter.

Just det jobbet jag sökt är intresserade av mig. Vill bara ha något utdrag från
försäkringskassan om min sjukdomshistoria!?!. Vilken tur för mig att det inte
står något om mig där. Jag ringde idag och frågade, dom sa att det är tomt
på min historia. Låter bra!

Jag var mycket sjuk ett tag i mitt liv. Förra hösten för att vara mer exakt.
Moi hade gjort misstaget att bli "överarbetad". Jag pluggade heltid och
jobbade hur mycket som helst. Men det var också ännu längre tillbaka.
Jag gick och bar på min "sjukdom" länge innan jag ville gå till läkaren.
Men det var inte bara jobb + skola, hade mycket i mitt liv som gick fel på det personliga planet.
Men det är privat. Jag har därför en tid tillbaka i mitt liv varit väldigt infektionskänslig.
Fast nu efter en massa hjälp och min egna envishet så mår jag bra.
Jag mår så bra att jag är bra nuförtiden. Det handlar mycket om min egen medvetenhet.
Jag vet vad jag ska o inte ska göra för att må bra. Jag har lärt mig den "hårda" vägen.

Jobb inatt igen, men sen åker jag hem till ljuva Trosa

Kommentarer
Postat av: ida

Känns så bra att läsa att du mår bra! Härligt att höra! hoppas vi ses nu i helgen:) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback