Regn med dåliga filmer

Idag har ännu en dag regnat bort. Det är helt otroligt tråkigt med allt detta regn.
Man tappar helt lusten att göra saker. Jag hade en förhoppning av att man skulle
kunna ligga på stranden och sola på dagarna efter jobbet. Men NEJ, nu sitter man
hemma och är totalt uttråkad. Enda chansen att få lite färg är att sola solarium
eller smörja sig med brun utan sol. Skittråkigt rent ut sagt.

Det blir nog en semesterresa i höst, eller vad säger du Magnus?

Det blir många filmer hyrda på kvällen när man inte kan sitta på piren
och ta det lugnt i kvällssolen.

Igår hyrde jag Day of the Dead. En zombiefilm, vilket jag bara älskar.
Men det här filmen är den sämsta film jag någonsin sett. Ingen bra story,
inga bra skådespelare eller bra effekter. Efter en tredjedel av filmen så
tänkte jag stänga av men hoppades på att den skulle bli bättre. Men nej
det blev den inte. Den ser jättebra ut på omslaget och låter bra när man
läser om den. Vad besviken jag blev när jag såg den. Med andra ord..
Hyr den INTE!!

Dags att sussa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback