Livet löser sig

Det har jag iallafall märkt. Jag har en egenskap av att hänga
upp mig på saker och oroa mig en massa. Men det löser sig!
Idag ringde dom från förskolan i sthlm där jag sökt jobb, och
jag fick jobbet :) Jag är hur glad och lättad som helst.

Just nu känns mitt liv underbart. Solen lyser. Mina vänner är underbara.
Jag är tokkär och har precis fått ett jobb. Kan det bli bättre?

Det skulle nog vara om vi fick tag på en lägenhet pronto.

Helgen hemma i Trosa var underbar. Jag var lite smått sliten på lördagen.
Men det var kul iallafall. Här kommer lite sköna bilder från härliga Trosa
med mina underbara vänner.






Snart är det dags för nattjobb..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin....att du aldrig sagt att du har alla dessafina pojkar i kretsen....galet;)

2007-07-03 @ 10:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback