Ganska mysigt iallafall

Idag är jag hemma från jobbet, det gick bara inte.
Feber, ont i halsen och allmänt sliten. Ringde på förmiddan
och sa att jag är hemma imorron också. Måste blir frisk innan
jag går tillbaka. Det blir en fullbokad vecka. Har bara torsdag ledig.
Jobbar dag fram till onsdag och på fredagkväll går jag på o jobbar
natt. Har insett att jag har fått ett riktigt pissigt schema. Jobbar varje
helg tills jag börjar i Sthlm. Hur kul är det på en skala?

Ska säga ifrån mig v. 32 helt o hållet. Måste packa och flytta då.
Börjar i Sthlm kl.9 på morgonen måndag v.33. Sen jobbar jag
heltid där så det blir inte mycket tid till att flytta efter det.
Jobbar natt helgen v.32 och det är inte läge iom att jag ska jobba
veckan sen i sthlm. Nej så får det bli. Det är bara 2-3 dagar de
måste fixa bort.

Idag regnar det åter igen. Men Mange är hemma o vi sitter och bara
läser och fixar vissa saker. Det är ganska mysigt iallafall. Trots sjukdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback