Förfalla

Sen vi bestämde oss för att flytta till Sthlm har jag låtit lägenheten i Jkpg förfalla.
Då menar jag självklart gällande städning. Men jag har insett att jag mår inte bra
när det är stökigt så idag har jag plockat och fixat här hemma. Har vikt in alla mina
kläder i garderoben och plockat undan all skit. Imorron ska jag dammsuga o sånt.
Ska nog damma också.

image547

Det är sjukt, jag har redan börjat kolla efter nya möbler i Sthlmslägenheten.
Vi har inte ens någon ännu. Men vi funderar starkt på att köpa i höst istället
för att ta en hyres för samma pengar. Det man betalar i hyra för en hyres
betalar man också i månaden för en köpes, men då betalar man till sig
själv och det är ens lägenhet att renovera som man vill. Man får ha katten
där också, vilket är ett problem vad gäller hyres.
image548

- Jag vill ju också följa med, biatch!

Snart dags för ännu en natt på jobbet... gäääässsp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback