Det är svårt

Okej då var jobb avklarat i Sthlm, nu kommer en viktig del till.
Boende. Skulle kanske vara bra att ha nånstans att bo när man
kommer uppåt. Tror både jag o M har övergett tanken om att hitta
en hyreslägenhet. Just nu kollar vi bostadsrätter.

Vi har hittat några fina (på bild iallafall) men det är så svårt för
mig att sitta här nere och kolla. Man vill ju gärna gå på visningarna.
Det är ju ändå lite pengar som ska pungas ut så lite bättre uppfattning
om lägenheten vill man ju ha. Innan har vi näst intill uteslutande kollat
på lägenheter centralt. Söder, Östermalm, Kungsholmen m.m.
Men jag har insett att man kan bo lite "utanför" ex Gullmarsplan.
Där är genast lägenheterna typ en mille billigare. Det går ju bra med
kommunikationer också iom tunnelbanan.

image549
Ett av mina drömkök, kanske inte så lång borta nu...

Vi får se hur det blir, alltid lika spännande att se hur det löser sig.

Sliten idag, så det blir mest vila för min del.

Kommentarer
Postat av: anni

fan vad nice om du flyttade till gullmars,då skulle vi bli grannar..=)
kram kram

2007-07-05 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback