Om mig

ALLMÄNT
1. vad heter du?
Malin Minda Kristina Holm Johansson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Har verkligen aldrig tänkt i de banorna
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Christopher (om jag blivit en pojk såklart)
4. vilket stjärntecken är du? Vädur
5. vilken årgång är du? 1983
6. vart bor du? Jönköping och ibland hemma hos mamma o pappa i Vhd
7. bott utomlands? nej
8. flyttat antal gånger? 2 ggr inom Vagnhärad och 2 ggr inom Jönköping
9. vart skulle du vilja bo? Är ganska nöjd där jag bor nu för tillfället
10. vilken skolklass? Börjar på högskolan snart, får se vad den klassen heter
11. vad vill du bli när du blir äldre? Vill jobba inom vården och barnmorska har alltid varit drömmen

UTSEENDE
1. hur lång är du? Ca: 170 cm
2. hur mycket väger du? I will never tell ;)
3. hårfärg & frisyr? Blonderat långt hår 
4. ögonfärg? Blå, grön gråa
5. mest nöjd med? Måste vara mina ögon
6. minst nöjd med? Hur mycket tid har du? ;)
7. skostorlek? 38
8. glasögon? Ibland, men mest linser 
9. har du några piercingar/tatueringar? Nopp, bara hål i öronen

FAVORITER
1. filmer? Dirty Dancing och Legally Blonde filmerna
2. låtar? Skiftar från dag till dag och från humör till humör
3. årstider? Vår och sommar
4. mat/dryck? Pasta i alla dess sorter med goda såser till/ Vatten till vardags och Cider till fest
5. djur? Katt och hund
6. färg? Svart och pasteller på kläder annars blått
7. parfym? Clean, Fantasy och Noah Perle
8. tv-program? O.C, Desperate Housewife och såklart Sex and the city
9. ämne i skolan? Olika vårdämnen
10. sysselsättning? Shopping, umgås med nära o kära, promenera, parta

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Mörkbrun boomerang
2. vad använder du just nu för skor? Mest mina sneakers men också svarta stövlar
3. favoritfärg på kläder? Stilfulla färger som svart, mörkblått och grått. Men också rosa.
4. favoritmaterial på kläder? Mjuka sköna, älskar mjukisar :)
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? De jag har på mig, mjukisar och myströja.
6. favoritaffärer? H&M, MQ, La Redoute, Nilsson
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? För mycket :)
8. favoritmärke? Tiger, Zoul, Miss sixty
9. vad har du för jeansstorlek? Olika men oftast 29/32
10. vad har du för tröjstorlek? Oftast M

MITT RUM (har flyttat hemifrån så jag kör på lgh istället)
1. stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan (2:a)
2. vilken färg på tapeterna? Ljusa förutom i hallen där det är mörkrött
3. vilka färger går rummet i, i övrigt? Ljusa färger som vitt och beige, björk på möbler
4. favoritmöbel i rummet & varför? Min säng, har en 160 oftast för mig själv :)
5. vad vill du ändra där inne? Nya golv och måla om lite
6. vad har du där inne av följande:
a) tv?
Japp
b) video/dvd? Båda två
c) dator? Japp
d) stereo? Japp
e) telefon? Japp
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? På ena sidan klostergatan på andra innegården
8. vad gör du oftast i ditt rum? Allt.. äter, sover, badar/duschar, kollar på tv, pluggar m.m
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Magnus och Mischa
10. favoritpryl i rummet? Min dator

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) i din jackficka?
 Pengar, Rosebud, Läppglans och tuggummi
b) skolväska just nu? Inte mycket, men snart block m.m
c) handväska eller liknande just nu? Kalender, näsdukar, mp3spelare, plånbok och mer läppglans
2. vad är du beroende av? Kärlek, snus, rosebud, datorn, vatten, godis
3. vilket land kommer du i från? Sverige
4. vilken sorts lipsyl använder du? Rosebud och 8 hour creme
5. vad tror du på? Ödet
6. vilken religion tillhör du? Är inskriven i svenska kyrkan men tror ej på det
7. vad köpte du senast? Snus och skor
8. har du nåt husdjur? En liten kisse vid namn Mischa
9. vad bor du i? Lägenher

GREJER
plånbok: En stor men den är ändå för liten =)
tandborste: Rosa och vit
smycken: Mest pilgrim och pärlor
underkläder: Sköna fina saker, inga string här tack :)
nagellack: Oftast ljusrosa men just nu rött

Norpade listan från
Fröken Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback