Dålig dag

Idag har jag verkligen vaknat på fel sida av sängen. Jag har en riktigt dålig dag.
Jag har kommit fram till att jag är inte nånstans där jag hade velat vara när jag
fyller 24 inom några månader.

Jag har inte körkort, vilket jag vet är mitt eget fel. Men jag har verkligen varken haft motivation
eller pengar till det just nu.

Jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv när det gäller jobb och utbildning.
I mina drömmar hade jag velat vara klar vid det här taget.

I kärlekslivet så känns det som att man inte utvecklas alls. För kanske 10 år sen så trodde
jag att jag skulle vara förlovad o ha en fundering på att skaffa barn. Men nej, nej..
Jag har en kille som jag inte är tillsammans med efter 6 år.

Förlåt för min bitterhet, men ibland har jag sånna dagar.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

mmm gumman....så känner vi nog alla just nu! Du e inte ensam ska du veta....! Pusss det löser sig ;)

2007-01-28 @ 15:03:56
Postat av: frida.e.

hej honey! du får tänka på allt du faktiskt har lyckats med och gjort!!! Du vet att du är jätte duktig!!!Och du gör livet väldigt mycket bättre för många! och kärleken löser sig alltid... ge det lite tid...ses i morgon natt love U

2007-01-28 @ 19:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback