Tråksöndag

Idag har jag inte gjort mycket. Bytt lampor i allt som behövdes, pratat med min lilla
sjukling Frida. Berättade om mina ex... kanske ska presentera dom här. Inte med namn dock..

1. Han med de bruna ögonen - Min första pojkvän, oj vad kär jag var... vi var tillsammans i 2,5 år
    och det var från 8:an till 1:an på gymnasiet. Vi håller fortfarande kontakten idag.. det är trevligt!

2. Han med tandställningBlev kär i honom under tiden jag var tillsammans med han med de
    de bruna ögonen. Tandställningen var otroligt snäll och gullig. Träffar på honom då och då..

3. Stockholmswannabeen - Har känt honom hela mitt liv. "The boy next door". Vi hade ett långt från och till
    förhållande. Men aldrig offentligt.. han jobbar på Nk i sthlm idag.. hans drömjobb..

Nu är jag tillsammans med Magnus. Mitt hjärta, mitt allt. Tror starkt att han är "the one".


Nu ska jag äta vårrullar och sen blir det en promenad bort för att hälsa på Petra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback