Tacksam

Jag vet att jag är urtöntig som får en massa ångest o sånt shit.
Jag har så mycket att vara tacksam för i mitt liv.

• Jag har en otroligt underbar familj


• Jag delar mina dagar med världens finaste kille.


• Jag har ett gäng underbara människor i min omgivning som jag har äran att kalla vänner.




• Jag har en underbar lite kisse som får mig att le många gånger om dagen


• Jag är frisk, iallafall fysiskt ;)

• Jag har nåt att göra som jag trivs med. Jobb o skola..


Underbart liv egentligen, synd bara att man inte alltid känner så...



Kommentarer
Postat av: Alexandra

naaw va gulligt....det e precis så man får tänka när ångesten sätter igång! Försöka vara tacksam för det man har....fatta dom som inte har någon, som är hela själva :( Nää gumman...bort me negativa tankar! Snart är det vår, sen sommar...wieee grillfester å sommarbad mmm me like ;) pöössss

2007-02-22 @ 09:27:42
Postat av: Filippa

du vet väl att jag tänker på dig? det gör jag nästan varje dag... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback