Jag har ingen fantasi, så det får bli en lista

Vad heter du: Malin

Var bor du: Jönköping

Trivs du där: Ja, jättebra!

Brukar du läsa horoskop: Händer nån gång ibland

Har du körkort: Nej, men ska fixa det snart

Favoritdjur: Min lilla Mischa såklart

Festar du mycket: Det går i perioder, men ca: 2 ggr i månaden

Sprit, cider, vin eller öl: Beror på tillfälle, men absolut inte öl

Brukar du bli för full: Ibland

Antal kuddar i sängen: 4

Äger du ett busskort: Nej

Vad åt du till frukost: Yoghurt och multivitaminjuice

Har du haft sex idag: Nej tyvärr inte :)

Nästa mål i ditt liv: Komma på vad jag vill göra i höst

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Malin"

Antal timmar sömn inatt: 8

Sov du ensam: Nej

Din hobby: Shopping och göra smycken

Vad är det för veckodag?: Måndag

Vad åt du senast: Pasta till lunch

Vem fick du sms av senast: Magnus

Vem ringde dig senast: Petra

Godaste ölen du druckit: Tycker all öl är bläääää..

Vilka hårfärger har du haft: Brunt, o just nu är jag blond

Vad såg du senast på TV: Smallville

Vad läser du för bok just nu: MartinaKoden av Martina Haag

Längd: Typ 168-170 cm

Skostorlek: 38

Hårfärg: Blont

Är du kär i någon: Ja jättekär

Vad gör du om ett år: Har ärligt ingen aning

Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland

Dricker du: Japp, men bara till fest o god mat

Vilken parfym använder du: Clean, Fantasy, Escada

Vilka skor använder du: Mest mina fodrade "ridstövlar"

Dagens klädsel: Mjukisbrallor och Magnus tröja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback