Införa

Nu börjar det bli dags att införa ett "hundkort". När man är sugen på att skaffa hund så måste
man skaffa ett hundkörkort innan och registrera sig och också senare hunden.

Man måste hela tiden "tala om" för "systemet" när man har hund. Det är för att vem som helst
inte ska kunna skaffa hund. Jag har själv varit vittne till och anmält en person som hade en söt
liten pittbullvalp som jag såg börja hetsa och göra den arg. Han började redan när den var en
lekfull liten valp. Tänk då vad som händer när hunden blir stor och har behandlats sådär hela
sitt liv. Kolla den här
länken och se om ni inte håller med mig sen...

När vi ändå är i farten kan vi väl också införa "barnkörkort", man måste gå igenom test
o sånt innan man skaffar barn.. ett kontrollerande samhälle jag vet, men det känns som
att det behövs nu. Vilken idiot som helst får ju skaffa djur och barn hur dom vill...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback