Ännu en liten lista..

10 favoriter:
Färg:
Svart på kläder, ljusa färger på inredningen
Mat: Olika former av köttgryta, pizza med bacon på
Band: Har hittat en ny favorit, The KIllers 
Film: The Notebook, Legally blonde filmerna
Bok: Pojken som kallades det
Sport: Promenader att utföra själv, hockey att kolla på
Årstid: Sommaren
Veckodag: Fredag
Glassmak: Nogger
Tid på dygnet: Lediga förmiddagar

9 för tillfället:
Humör: Trött men glad
Smak: Choklad
Kläder: Myskläder, men tycker också väldigt mycket om att klä upp mig
Bakgrund: En snygg bild på Desperate housewives (var glad att det började)
Nagellack: Rött eller ljusrosa
Tid: 11.03
Omgivning: Ljust vardagsrum
Irritationsobjekt: Tvätten..bläää

8 första: (absolut första)
Bästa vän: Felicia
Screen name: Använde "lillamollie" i början
Husdjur: Kanin
Piercing: Har ingen
Förälskelse: Andreas Persson (lekis)
Musik: Carola
Bil: Vill ha Rover men har aldrig ägt en bil..
Kyss: Johannes

7 senaste:
Cigarett
: På avslutningen
Mat: Big Mac o Com
Dryck: Vatten (dricker mycket vatten under dagen)
Biltur: I måndags till Frida
Kyss: I onsdags innan Mange åkte
Spelad låt: Over the rainbow på min MP3
TV-program: Kollar just nu på Scrubs

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Extrema färger som orange
Mat: Avocado och majs
Musik: Hårdrock
Dryck: Whiskey.. blää
Personlighetsdrag: Egoister och överdriven blyghet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kollade på tv och försökte koppla in trådlöst internet
Du kan höra just nu: Reklam och Scrubs på tv:n
Du inte kan leva utan: Alla mina nära och kära, telefon/dator, godis, snus
Du gör när du har tråkigt: Bloggar och kollar runt på andra bloggar

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma och Frida.E
Du tycker om: Alla mina nära och kära
Du inte gillar: Finns några jag inte vill nämna namn på..

2 val:
Kaffe eller te:
Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att jag snart ska komma in på rätt spår i livet(med allt vad det innebär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback