Under granen

Har precis vaknat. Var tvungen att sova en stund nu på förmiddan.
Var på julottan imorse, om jag ska orka med dagen så var jag
tvungen att få sova en liten stund. Ikväll ska vi till morbror och
äta middag, träffa hela släkten på mammas sida. Efter middag
och sånt så blir det utgång i Nyköping för oss.

Här kommer en liten lista vad som låg under granen till mig.

 -
Våffeljärn (äntligen, har önskat mig det lääänge)

 - Stövlar (från M)

 - Personlig almanacka 

 - Handdukar

 - Muggar från Indiska

 - Nagelförlängning (från M) + nageltreatment (från M:s syrra)

 - Biljetter till en föreställning med Bounce (ska gå med syrran)

 - Spadag med mamma o syrran

 
- Halsband med en skyddsängel på

 - Skinnvantar (så jag slipper frysa på jobbet)

+ pengar och annat smått och gott...

Nu blir det en skinkmacka. Sen en dusch, om några timmar middag med släkten.

Ha en bra juldag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh Bounce, gökboet är så jävla grym:-)
Hoppas ni får skoj gumman.
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback