Jag gör inte sånt

Idag har det verit en lugn dag. "The gang" var ute igår i Nyköping.
Då brukar man vara lite trött och sliten dagen efter.
Min underbara älskling har blivit sjuk.
Han ligger hemma i maginfluensa.
När han började kräkas inatt så var jag helt säker på att det var
för att han hade druckit.
Men sen insåg jag att så var nog inte fallet,
för han drack inte så mycket.

Han mådde lite bättre nu på kvällen iallafall.
Inatt när han kräktes så satt jag med honom
på toaletten och klappade på honom.
Jag gör inte sånt, jag hatar när folk kräks.
Har hänt att jag själv börjar kräkas när jag
bara hör ljudet. Men så är det att vara kär.
Man sitter o klappar sin mans rygg under tiden
han kräks. Man mår illa bara av att höra ljudet.
Men man sitter kvar.

Dags att sussa nu.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback