Godnatt Julafton

Snart är julafton slut för min del.
Dags att gå o sova, julottan i ottan imorron.

Är riktigt nöjd med dagen. Förmiddan spenderades
hos M med familj. Fika och lite julklappsbyte.
Eftermiddan/kvällen hemma hos mamma o pappa
med föräldrarna, syrran och mormor.

Julklapparna var perfekta "Malinklappar".
Allt från pengar, skor och kalender till en spadag.
(mer utförlig "lista" kommer senare)
Kan det bli bättre? Alla var nöjda med klapparna
från mig också.

M fick ett par snygga boots, hockeybiljetter
och annat smått och gott av mig.

Av M fick jag nagelförlängning, stövlar och nåt mer
som jag ska få imorron. Min virriga karl hade glömt
lämna en julklapp tills ikväll :)

Dags att sussa. Julottan, träffa släkt och utgång
står på agendan inför morgondagens juldag.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback