Slänger in en lista

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Shit vad håret ser ut..

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Några kronor, kör alltid med kort.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest.

4. Favoritplanet?
Hmm.. Jorden såklart

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Petra

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Hermes Houseband - Country roads

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Vit t-shirt och grå kofta

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Nej, men andra gör gärna det.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Inga skor på mig, men hade ett par ballerina från La Redoute idag

10. Ett ljust eller mörkt rum?

Ljust, hela lgh ska helst vara ljus.

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Jobbade

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Saknar dig gumman.. ska bli kul att du kommer upp. Puss Kram"

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Just i Göteborg skulle jag gissa.. men om en vecka närmare.

14. Vilket uttryck använder du mest?
Hmm.. beror på tillfälle. Har ingen aning faktiskt..

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Underbara M fick en kärleksförklaring idag.

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Mischa myste med mig när jag kom från jobbet imorse.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Socker och snus så 2

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
En svartvit som väntat några år :)

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
15-16 tror jag var min bästa ålder hittills.

20. Din värsta fiende?
Har ingen hoppas jag.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Mig o M när vi kramas

22. Vad var det senaste du sa till någon?
" M, vad är mitt vanligaste uttryck?" :)

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En mille helt klart

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ja det är klart

25. Senaste låten du lyssnade på?
Se nedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback