Jaha..

Igår eftermiddag var jag helt däckad. Huvudvärk, snuvig, halsont, magont och illamående.
Inatt sov jag oroligt och hade jätteont i magen. Vaknade imorse med feber. Stannade
hemma från jobbet idag. Kan inte gå när man mår så. Men är det så konstigt att man
mår dåligt efter all stress, både fysisk och psykisk? Det gör ju inte saken bättre att man
träffar en massa nya barn med en massa barnbaciller..

Vaknade vid tolv, ätit frukost och sitter nu o bara degar. Så otroligt skönt.
Mår mycket bättre med magen iallafall. Resten kan man stå ut med på
jobbet så det blir jobb imorron, ser fram emot en helt ledig helg. Flyttar
bara om jag orkar. Men det är inte ens i närheten lika mycket som i Jönköping.

Nu ska jag kolla på Snygg, Sexig och Singel och ta en treo o krypa ner i soffan.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback