Hejdå Jönköping!

Idag bär det av. Mina sista timmar som Jönköpingsbo spenderar jag med att packa.
Igår var vi hos min älskade Frida o åt middag och umgicks. Det var jobbigt att gå
därifrån, det var med gråten i halsen. Fick en underbar present, en jättefin bild
på mina favvoungar och ett kort som man fick tårar i ögonen när man läste.
(Jag kommer alltid komma ihåg vägen till Jönköping, vännen!)


Här kommer en massa bilder från mitt liv i Jönköping.








Jag kommer sakna Jönköping och alla mina vänner!

Glöm aldrig "den katiga 08:an vars skönhet smälter smålandhjärtan"

Kommentarer
Postat av: Mia Nygren

Hejdå Malin.., hoppas att du får det bra i Stockholm. Nu flyttar du lagom tills jag kommer tillbaka till Torpa ;) (flyttar på söndag)..
Hoppas att vi ses nångång, önskar dig all lycka!!
Många kramar från Mia (din gamla klassis)

2007-08-10 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback