Snälla sommaren kom snart

Jag längtar så otroligt mycket efter sommaren, idag var det nästan försommarvärme ute.
Finns det något bättre än att åka ut med båten en varm sommardag, ligga på bryggan på
Kråmö och bara sola o bada. Eller kanske köpa nyplockade jordgubbar, och sen äta jorgubbar
med glass.. mums.


Resten av veckan ska det också vara fint väder. Imorron ska jag sitta på baksidan
o sola, medans Mischa "the cat" springer runt och njuter av att få vara ute.

I helgen blir det fest hos min vän Madde som fyller 23 år.
På lördag spenderas dagen uppe i sthlm, ska försöka boka in en "dejt" med min vän Anni.
Kanske ta en fika o sitta i solen o kolla på alla människor.

Sommar kom, kom, kom!

Kommentarer
Postat av: ida

Vilken fin sida du har fixat!! Miss U!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback