Saknar + accessora

Jag saknar min plattång som jag glömde hemma hos mamma o pappa sist jag var hemma.
Tur att jag har beställt lite bra saker från
Accessora då.. fick ju ett presentkort av sistra mi i
present. Så jag plockade ihop lite smått o gott...

♥ En "plattångsborste" från Lee Stafford
Touche Éclat från YSL (den bästa concealern genom tiderna btw)
Rosebud Salve från Rosebud (behövde verkligen det)
Messed up wax från Lee Stafford (till M, men det får han betala själv)

Borsten ska tydligen funka lika bra som plattång, man använder den när man fönar håret.
Hoppas det funkar, det blir en liten utvärdering sen så ni vet..

Lina ska börja blogga om skönhetsprodukter här hos mig inom en snar framtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback