Maraton

Idag var vi en snabbis på A6, köpte strumpbyxstrumpor.
Tänkte använda mina ballerina trots det dåliga vädret som väntar.

Efter A6 tog vi med massa bullar o åkte till Frida. Där satt vi på deras
baksida o solade o fikade.. härligt som bara den. Jag sparkade lite boll
med pojkarna på gräsmattan. Vill också ha en baksida =)

Just nu sitter jag o M o kollar på sex and the city. Jag har köpt boxen =D
Vi har ett litet sex and the city maraton nu :)

Jag tycker själv att jag gjorde ett riktigt kap.. 699 :-, nedsatt från typ hur mycket som helst =)

image401

Bild från
Discshop

Kommentarer
Postat av: Sandy

Det var ett fynd, jag köpte min för två år sedan, minns inte riktigt vad jag betalade, 1200 kr tror jag, men det var det värt, älskar den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback