Listor I love listor..

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
Oftast glad och trevlig mot alla, ganska godtrogen också..

När är du lycklig?
På sommaren hemma i Trosa, helst ute på havet

Vad ville du bli när du var liten?
Barnmorska eller krypskytt :)

Vilket är ditt starkaste minne från barndomen?
Alla fantasilekar med min syster

Vem var ditt livs första stora kärlek?
Jonathan var min första kärlek

När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
Tror inte jag sagt det nångång, kanske på fyllan

Vilken har varit den värsta dagen i ditt liv?
Har haft många dåliga dagar men ingen jag minns som värsta

Vad handlade ditt senaste utbrott om?
Hade utbrott i helgen när några killar började bråka med mina killkompisar ang ingenting

Vilken är din värsta skräck?
Att jag skulle förlora någon av mina nära o kära

Vilken är den sämsta affären/köpet du gjort?
Gjort många dåliga klädköp i mina dagar

Vad är det mest slösaktiga du gjort?
Shoppat för en massa i sthlm när jag fick min första ordentliga lön

Hur vill du helst transportera dig?
I en ljusblå Rover 75

Vad är det närmaste döden du kommit?
En gång på ett badhus hade jag svårt att klara av "strömmen", därifrån min vattenskräck tror jag

Vilken är din största last?
Shopping, godis och snus

När googlade du ditt namn senast, och varför?
Har googlat på mitt släktnamn, men inte hittat så mycket

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Stora bruna väskor
Vem är den mest kända människa du talat med och varför?
Haha, säger inte vem och varför

Vad smugglade du in i landet senast?
Lite sprit o sånt, men vet inte om det var tillåtet

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
När jag var liten så slogs jag o syrran ganska mycket

Vilket är det märkligaste sms du fått?
Kommer inte ihåg, men några konstiga har det varit genom åren

Har du nån gång blivit förföljd?
Ja, på väg hem från fritidsgården när jag gick i nian, men jag sprang fram till några äldre framför mig
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Ingen, läser inget jag inte vill..

Vad skäms du mest för hos dig själv?
Ibland kan jag säga osmarta kommentarer, kan vara väldigt bitchig ibland också..

Vad irriterar människor sig på hos dig?
Det är nog det att jag kan säga lite bitchiga saker ibland utan att tänka på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback