Jag har ont i fötterna

Idag har jag o Lina (syster) sprungit på stan hela dagen.
Har hittat lite smått o gott, en almanacka var nog det bästa köpet.
Nu har jag en almanacka som går efter skolåret så den är snart slut.
Köpte en stor, fin som man får plats med massa skrivet i :)

Jag längtar verkligen tills vi flyttar till sthlm i sommar/höst. (Förlåt Frida!)
Stockholmslivet passar mig utmärkt, o jag får träffa alla mina kära vänner
så ofta som jag vill. Det är nära till mamma o pappa också, inte en massa
långa resor fram o tillbaka.. det ska bli riktigt skönt.

Självklart kommer jag sakna mina vänner nere i Jönköping, men jag tror att
om man är riktiga vänner så tappar man ej kontakten trots långt avstånd.
(vi kommer ej tappa kontakten Frida)

Nu ska jag packa iordning, sen åker vi till Jönköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback