En rolig lista

Namn: Malin
Kön: Tjej

Ålder: 24 år

Längd: 169 cm
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå, grön gråa

Har du någonsin
Ätit sushi:
Ja, en av mina favvorätter

Klättrat på berg: När man var liten, hela tiden
Sett vita huset: Nä inte i verkligheten

Antingen eller
Kallt eller varmt: Varmt såklart
Spets eller satin: Satin
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår såklart
Matte eller engelska: Engelska

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja
Vet den om det: Ja det är klart
Vad tittar du på hos en man: Hela alltet, kroppshållning, utseende, kläder


Inom de 48 timmarna
Kramat någon: Japp

Bråkat med en kompis: Nej verkligen inte

Gillar du att:
Ge kramar: Ja mina nära o kära kramar jag gärna, men inte annars
Ge massage: Japp
Gå promenader i regnet: Ja, det finns inge dåligt väder bara dåliga kläder ;)

Övrigt:

Är du gift: Nej men snart hoppas jag
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade på hemtjänsten nere i Jönköping, festade, solade o badade mycket
Svär du för mycket: Ja ibland svär jag mycket
När duschade du senast: Igår innan jag åkte hem
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta mjukisbyxor
Vilken låt lyssnar du på just nu:  Call on me - Laleh
Vad är bredvid dig just nu: Min mobil, snusdosa, hörlurar och hemtelefon o en massa papper o shit
Saker på skrivbordet? Äger inget skrivbord

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Har inget som sagt
Vad var det sista du åt: Godis, Wrigleykola :)
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Magnus Jäderberg
Har du en lavalampa: Nej
Hur är vädret just nu: Slaskigt o hemskt
Vad gjorde du igår kväll: Åt pizza med Mange, Basse o Erik, kollade på tv med familjen, spelade kort med Lina
Vem pratade du sist med på telefon: Frida.E, vi pratar ca: 2 ggr per dag :)
Vad gör dig glad: Nära o kära, Mischa, sol, promenader, dans och shopping :)
Vart skulle du vilja du åka: Vart som helst där det är värme o sol just nu
Vill du ha barn: Ja det är klart

Vad ska dom heta: Theodor, Oliver, Liam, Alvin, Alice, Elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback