Äntligen klar

Nu har jag fixat o trixat med bloggen heeela kvällen och jag är äntligen klar :)

Det självklara var ju att Marilyn Monroe skulle få vara med på nåt sätt, o det blev bakgrunden.
Jag är verkligen supernöjd med min "nya" blogg.

Nu tänkte jag duscha för att sen kolla på sex and the city *favoriten ♥

Tänkte också passa på att fråga vilka ni är, vilka läser min blogg?
Inte så många kanske, men ändå kul att veta vilka. Ni behöver inte om ni inte vill.
Bara en kort presentation är bra :)

Sov så gott inatt mina vänner!

Nu är det bara photoshop kvar att lära sig, så man kan göra snygga kollage

Kommentarer
Postat av: Akinnah

Hej!
Vad duktig du är som trixat med din blogg. :) Jag satt hela kvällen igår och försökte lägga in en bild i toppen och lite annat. Först massa knåp med photoshop som jag inte alls behärskar och sen försöka med html-kodning. Gick inte alls! :( Funderar på att ge upp helt.
Hur har du lyckats? :)
/Annika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback