Ännu en liten lista ;)

Listan kommer från AnnaWii

vilket är ditt livsmål: Att få leva ett gott liv med min Mange med allt vad det innebär. Jobba med något givande. Vara en bra medmänniska för både nära o kära o andra..
vad har du för puder: Ett puder från i.d, bronzepuder från Isadora när utgång vankas
har du använt någon hårprodukt idag: Ja liiite wax till min bångstyriga lugg :)
vad använder du för parfym: Clean varje dag, vid fest så blir det fantasy från spears
hur många speglar finns i det rum du är i nu: Inga
var är du nu: Vid datorn i mammas o pappas "hörna"
har du bråkat med någon idag: Nej
saknar du någon nu: Ja Magnus och Frida
röker du: Nej men snusar ;)
dricker du alkohol: Ja vid fest eller ett glas vin till maten ibland
tar du droger: Nej
vad köpte du senast: Mazariner, glass, tidning, snus
har du åkt fast för snatteri någon gång: Nej har aldrig snattat
när var du i en affär senast: För ca: 1 timma sen
mötte du någon du kände då: haha, ja det gör man alltid i vhd :)
tycker du om dina grannar: Ja det lilla jag vet tycker jag om..
anväder du icq eller msn:  Msn
hur många datorer finns i ditt hus: I min lgh 2 bärbara, i mammas o pappas hus ca: 5
när fick du senast en present: I lördags när jag fyllde år.
när gjorde du senast något riktigt dumt: Jag försökte lägga mig i ett bråk och blev puttad så jag flög iväg förra lördagen
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: Ja det gör jag, min bästa vän hittade jag i skolan
har du några högklackade skor: Ja några par har jag
vilken är din favoritfärg: Svart, mörkblå och rosa
har du blivit hotad via telefon: Nej
finesse eller wella: Wella i så fall tror jag
goth eller pop: Pop
vad har du för planer till helgen: Utgång på fredag med Madde o gänget, shopping/fika i sthlm på lördag
har du en hårborste i din väska: Ja
har du stadigt sällskap: Ja
hur många lampor har du i ditt rum: 2 st
varför är alltid tak vita: Snyggast så, passar till allt
vill du ha barn: Ja nångång ska det nog komma lite knoddar
vilken färg har du på dina underkläder nu: Vita
gillar du dokumentärer: Ja ibland, beror på vad det handlar om
längtar du till din nästa födelsedag: Fyllde precis så nej inte ännu..
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Nej brukar få visa leg både vid systemet och när jag köper snus ;)
har du rakat dina ben någon gång: Ja
vilka språk kan du prata: Svenska och engelska
skulle du kunna ha silikonbröst: Inte just nu, men efter barn vet jag inte
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget: 18 iom att man får handla på krogen då
cigaretter då: 18 år
borde man få röka på pubar: Absolut inte!!
brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar: Ja det brukar jag göra
när fikade du senast: Idag här hemma, på fik i lördags
är 50 cent bra: En del låtar, "Go shorty it´s your birthday" är en bra partylåt
har du kvar dina barndomsskivor: En del har jag kvar här hos mamma o pappa
hur många hål har du i öronen: 1 i varje öra ( 2 om man ska räkna hörselgången ;)
vem pratade du med senast: Pappa
vad pratade ni om: När han skulle komma hem, så vi kan åka o handla
brukar du bada i sjöar om somrarna: Är inte så förtjust i att bada men måste jag så ja

Ha en bra kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback