En liten lista

Fick listan ifrån: absolut elin
One three hill eller O.C: OC
Ute- eller hemmakväll: Oftast myskväll men en o annan utekväll blir det :)
Salt eller sött: salt
Lyx eller budget: oftast budget, men lyx om jag har råd
Sommar eller vinter: Sommar.
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Juicyliknande mjukisdress från H&M
Favoritresturang: En italienare & en grek
Födelseort: Nyköping
Smeknamn: Mallan
Drömprins: Ja du..
Favoritlåt: over the rainbow
Favoritresemål: grekland
Senaste sjukhusvistelse: var nog ca: 6 år
Favoritdricka: Vatten
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: äggskalsfärgade
Vad gör du när du är uttråkad: kollar på tv och surfar runt på olika sajter
Vad retar du dig mest på: att det aldrig blir snö
Läggdags: aldrig tidigare än 23.00
Nagellack: ljusrosa till vardags, röda på fest
Skostorlek: 37/38
Syskon: lillesyster Lina
Favorit pålägg: Rökt skinka
Är du Internetberoende: Japp :)
Favoritparfym: Clean och Fantasy av Spears
Gillar du snö: Ja verkligen..
När köpte du något åt dig själv sist: Idag :)
Vilken film såg du på bio senast: Djävulen bär prada
Senaste köpta skiva: Laleh
Favoritgodis: M&M:s 
Studier eller jobb: Tigigare studier men nu vill jag jobba
Bästa kompis: Frida, Frida & Fredrik är mina bästa kompisar
Innerstad eller liten ort: Liten ort
Nytt eller vintage: Nytt när det gäller kläder, annars kan jag handla vintage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback