Året som gått

* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

Oj, jobbade på JC och började blogga
* Dog någon i din närhet?
Nej inte så, men min kompis pappa gick bort

* Vilka länder besökte du?
Haha.. bara Sverige tyvärr

* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
Div. födelsedagar, men annars inge speciellt
* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Sunblocks låtar kommer alltid påminna mig om sommaren 2006

* Blev du kär under 2006?
Kanske kär i kärleken.. men inte i nån ny

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Inte mycket annorlunda tror jag iom att jag inte kommer ihåg

* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Att få resa lite till varma härliga länder.. o om jag o Mange hade hållt ihop

* Hur höll du dig från att bli galen?
Med medicin och psykolog.. hahahaha

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Min kära soulmate Frida Einemo.. har nog aldrig klickat snabbare med nån innan ♥  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback